Bang!! 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 500 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bang!! 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
547 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Bang!! 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
548 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bang!! 2 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The story of the Universe from the moment time and space came into existence at the Big Bang. This third edition has a new chapter, all-new photography and has been revised and updated to reflect a decade of new discoveries.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bang!! 2 je 531 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Brian May, Patrick Moore, Lintott Chris, Hannah Wakeford
Výběr knih vydavatele Welbeck

Zobrazit všechny knihy vydavatele Welbeck
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.