Football Superstars: Bellingham Rules

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Football Superstars: Bellingham Rules koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Football Superstars: Bellingham Rules koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
175 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Football Superstars: Bellingham Rules koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
186 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Football Superstars: Bellingham Rules koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem

Krátký popis
Fully illustrated, unofficial story of England and Real Madrid star Jude Bellingham. The Football Superstars series is aimed at building a love of reading from a young age, especially among reluctant readers

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Football Superstars: Bellingham Rules je 190 Kč

Výběr knih autora Mugford Simon

Zobrazit všechny knihy autora Mugford Simon
Výběr knih vydavatele Welbeck

Zobrazit všechny knihy vydavatele Welbeck
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.