Banking & Finance. Všeobecná praxe

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 647 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Banking & Finance. Všeobecná praxe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
647 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Banking & Finance. Všeobecná praxe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
656 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Banking & Finance. Všeobecná praxe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
682 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Banking & Finance. Všeobecná praxe koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
690 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Banking & Finance. Všeobecná praxe, Autoři : Martin Vojtko, Rok vydání : 2023,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Banking & Finance. Všeobecná praxe je 668 Kč

Výběr knih autora Martin Vojtko

Zobrazit všechny knihy autora Martin Vojtko
Výběr knih vydavatele C. H. Beck

Zobrazit všechny knihy vydavatele C. H. Beck
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.