Daň z převodu nemovitostí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 104 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Daň z převodu nemovitostí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
104 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Daň z převodu nemovitostí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
104 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace je komplexním zpracováním problematiky daně z převodu nemovitostí. Je vysvětlena její obecná charakteristika a jednotlivé daňové prvky a současně je podána informace o její inkasní váze. Komentář k jednotlivým ustanovením daně z převodu nemovitostí, která je součástí zákona č. 357…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Daň z převodu nemovitostí je 104 Kč

Výběr knih autora Vladimír Pelc

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Pelc
Výběr knih vydavatele C. H. Beck

Zobrazit všechny knihy vydavatele C. H. Beck
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.