Baňkování - Techniky, aplikace, automasáž

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 289 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Baňkování - Techniky, aplikace, automasáž koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
289 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Baňkování - Techniky, aplikace, automasáž koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Baňkování - Techniky, aplikace, automasáž koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Baňkování - Techniky, aplikace, automasáž koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Baňkování - Techniky, aplikace, automasáž koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
326 Kč
Není skladem

Krátký popis
Terapie baňkováním je technika tradiční čínské medicíny, která se používá už tisíce let jako vysoce účinná léčba pro řadu různých problémů, včetně kožních a svalově- kosterních nemocí. Mnozí terapeuti mají eminentní zájem naučit se používat tuto terapii v rámci své specializace. Tato kniha je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Baňkování - Techniky, aplikace, automasáž je 327 Kč

Výběr knih autora Ilkay Zihni Chirali

Zobrazit všechny knihy autora Ilkay Zihni Chirali
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.