Barrandov III.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 535 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Barrandov III. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
535 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Barrandov III. koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Barrandov III. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
599 Kč
Není skladem

Barrandov III. koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
599 Kč
Není skladem

Krátký popis
Třetí díl mimořádné obrazové historie českého filmu zachycuje válečná léta 1939-1945. Dozvíte se, proč v době světové války vznikala umělecky nejzdařilejší díla. Dočtete se o osudech zakladatelů Barrandova, jednotlivých filmových tvůrců, herců i samotných filmů. Druhé, rozšířené vydání Oáza…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Barrandov III. je 567 Kč

Výběr knih autora Pavel Jiras

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Jiras
Výběr knih vydavatele Ottovo nakladatelství

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ottovo nakladatelství
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.