100 nejzajímavějších živočichů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 124 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

100 nejzajímavějších živočichů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
124 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: 100 nejzajímavějších živočichů - kolektiv autorů. Zvířata dokážou věci, o kterých si lidé mohou nechat jen zdát. V knize se dozvíte, že některá mají až neuvěřitelné schopnosti. Strategie lovu velkých predátorů, jako jsou žralok či tygr. Šikovnost některých zvířat při stavění příbytků…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 100 nejzajímavějších živočichů je 124 Kč

Výběr knih autora autorů kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv
Výběr knih vydavatele Ottovo nakladatelství

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ottovo nakladatelství
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.