Batman Vol. 3: I Am Bane

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Batman Vol. 3: I Am Bane koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Batman Vol. 3: I Am Bane koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Batman Vol. 3: I Am Bane koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
372 Kč
Není skladem

Krátký popis
He is not a joke. He is not a riddle. He is not a bird or a cat or a penguin, not a scarecrow or a plant or a puppet. He is not a fairy tale or a circus act, a broken friend or a regretful mentor. He is no rich boy pretending to be a knight. He is Bane.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Batman Vol. 3: I Am Bane je 396 Kč

Výběr knih autorů Tom King , David Finch

Zobrazit všechny knihy autora Tom King, David Finch
Výběr knih vydavatele DC Comics

Zobrazit všechny knihy vydavatele DC Comics
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.