Batman - Špatný den: Penguin - Riddler

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 319 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Batman - Špatný den: Penguin - Riddler koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Batman - Špatný den: Penguin - Riddler koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Batman - Špatný den: Penguin - Riddler koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Batman - Špatný den: Penguin - Riddler koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
379 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Batman - Špatný den: Penguin - Riddler koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Batman - Špatný den: Penguin - Riddler koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
K příležitosti Batmanových oslav, které budou probíhat v září po celém světě, vychází kniha obsahující dva příběhy s populárními batmanovskými padouchy. Penguin se bude snažit získat zpátky svou moc… a Riddler spáchá zdánlivě zcela nesmyslnou vraždu. Dva špatní lidé. Dva špatné dny. Dva skvělé…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Batman - Špatný den: Penguin - Riddler je 344 Kč

Výběr knih autorů Tom King , John Ridley

Zobrazit všechny knihy autora Tom King, John Ridley
Výběr knih vydavatele Seqoy s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Seqoy s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.