Batman a Joker: Destruktivní duo (Black Label)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 583 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Batman a Joker: Destruktivní duo (Black Label) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
583 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Batman a Joker: Destruktivní duo (Black Label) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
679 Kč
Není skladem

Batman a Joker: Destruktivní duo (Black Label) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
679 Kč
Není skladem

Batman a Joker: Destruktivní duo (Black Label) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
715 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Batman a Joker: Destruktivní duo (Black Label) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
719 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Batman a Joker: Destruktivní duo (Black Label) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
655 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nejdestruktivnější týmovka Temného rytíře! Harley Quinn byla unesena záhadným pachatelem – někdo ji Jokerovi ukradl. Ale kdo? Ulice Gothamu terorizuje hrůzné humanoidní monstrum znepokojivě připomínající Jokera a sbírající uřezané hlavy...

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Batman a Joker: Destruktivní duo (Black Label) je 671 Kč

Výběr knih autora Silvestri Marc

Zobrazit všechny knihy autora Silvestri Marc
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.