Batman Kameňák a další příběhy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Batman Kameňák a další příběhy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Batman Kameňák a další příběhy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Není skladem

Batman Kameňák a další příběhy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Batmanovi protivníci v hlavních rolích! Co všechno člověk snese, než zešílí? Jak málo stačí, aby se z vás stalo monstrum? To se dočtete v Kameňáku, nejslavnějším příběhu o Batmanovi a Jokerovi, temném díle dle kultovního Alana Moorea a perfektního kreslíře Briana Bollanda. Ed Brubaker a Doug…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Ed Brubaker , Alan Moore

Zobrazit všechny knihy autora Ed Brubaker, Alan Moore
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.