Batman, který se směje

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 630 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Batman, který se směje koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
630 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Batman, který se směje koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
751 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Batman, který se směje koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
635 Kč
Není skladem

Batman, který se směje koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
760 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Batman, který se směje koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
764 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Batman, který se směje koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
696 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ve výpravné sérii Temné Noci: Metal rozpoutal šílenství Temného mnohovesmíru. Nyní hvězdný scenárista Scott Snyder znovu spojuje síly s oceňovaným kreslířem Jockem (Batman: Černé Zrcadlo), aby v Gothamu pustili ze řetězu nejsmrtonosnějšího obyvatele zlé alternativní reality. A původní Temný…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Batman, který se směje je 689 Kč

Výběr knih autora Scott Snyder

Zobrazit všechny knihy autora Scott Snyder
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.