Batman Želvy nindža (I)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 357 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Batman Želvy nindža (I) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Batman Želvy nindža (I) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Batman Želvy nindža (I) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
292 Kč
Není skladem

Batman Želvy nindža (I) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Batman Želvy nindža (I), Autoři : James Tynion IV, Rok vydání : 2017,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Batman Želvy nindža (I) je 332 Kč

Výběr knih autora James Tynion IV

Zobrazit všechny knihy autora James Tynion IV
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.