Bauhaus a Československo 1919-1938 / The Bauhaus and Czechoslovakia 1919-1938

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Bauhaus a Československo 1919-1938 / The Bauhaus and Czechoslovakia 1919-1938 aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Výběr knih autora Markéta Svobodová

Zobrazit všechny knihy autora Markéta Svobodová
Výběr knih vydavatele Kant

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kant
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.