Fenomén Bauhaus

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 319 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fenomén Bauhaus koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Fenomén Bauhaus koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
334 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fenomén Bauhaus koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fenomén Bauhaus koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Fenomén Bauhaus koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fenomén Bauhaus koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fenomén Bauhaus koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Není skladem

Fenomén Bauhaus koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fenomén Bauhaus koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fenomén Bauhaus koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tři renomovaní čeští autoři se v knize, jejímž prvotním impulzem bylo sté výročí založení Bauhausu, vypořádávají s fenoménem této německé moderní umělecké a průmyslové školy každý po svém a z různých perspektiv. Populárnější formou se snaží přiblížit veřejnosti, studentům a pedagogům její…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Fenomén Bauhaus je 338 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Markéta Svobodová, Zelinský Miroslav, Kuděla Jiří
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.