Hercule Poirot´s Silent Night: The New Hercule Poirot Mystery (A New Hercule Poirot Mystery)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 217 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hercule Poirot´s Silent Night: The New Hercule Poirot Mystery (A New Hercule Poirot Mystery) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
217 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hercule Poirot´s Silent Night: The New Hercule Poirot Mystery (A New Hercule Poirot Mystery) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hercule Poirot´s Silent Night: The New Hercule Poirot Mystery (A New Hercule Poirot Mystery) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hercule Poirot´s Silent Night: The New Hercule Poirot Mystery (A New Hercule Poirot Mystery) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The world's greatest detective, Hercule Poirot - legendary star of Agatha Christie's Murder on the Orient Express and Death on the Nile - puts his little grey cells to work solving a baffling Christmas mystery. 'The main danger, as I see it, is that you and I will be trapped here for the whole…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hercule Poirot´s Silent Night: The New Hercule Poirot Mystery (A New Hercule Poirot Mystery) je 275 Kč

Výběr knih autora Sophie Hannah

Zobrazit všechny knihy autora Sophie Hannah
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.