Bedekr: Francouzské klenoty

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 206 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bedekr: Francouzské klenoty koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bedekr: Francouzské klenoty koupíte na Albatros
Albatros
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Cestování nikdy nebylo tak zábavné! Poznejte všechny krásy Francie, navštivte věhlasné památky a přírodní scenérie. Vydejte se i do těch nejodlehlejších míst, která vás určitě nejen okouzlí, ale i překvapí.Tentokrát s Míšou Maurerovou a Martinem Písaříkem. Bedekr vychází ze stejnojmenného TV…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bedekr: Francouzské klenoty je 217 Kč

Výběr knih autora Šimon Tatíček

Zobrazit všechny knihy autora Šimon Tatíček
Výběr knih vydavatele Edice ČT

Zobrazit všechny knihy vydavatele Edice ČT
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.