Bílá paní na hlídání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 245 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bílá paní na hlídání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bílá paní na hlídání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Bílá paní na hlídání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bílá paní na hlídání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Není skladem

Bílá paní na hlídání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bílá paní na hlídání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Jediná paní, která zvládne uhlídat neposedná čtyřčata Barnabáše, Matyáše, Tobiáše a Uriáše Černých, je Bílá paní. Paní Černá, maminka čtyřčat, pracuje jako restaurátorka starých obrazů a tatínek, pan Černý, je důstojník na zaoceánském parníku. Jejich kluci jsou pěkná čísla. Ze školky je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bílá paní na hlídání je 260 Kč

Výběr knih autorů Pavel Brycz , Vhrsti , Petr Friedl

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Brycz, Vhrsti, Petr Friedl
Výběr knih vydavatele Edice ČT

Zobrazit všechny knihy vydavatele Edice ČT
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.