Bedekr Kafka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 388 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bedekr Kafka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
388 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bedekr Kafka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bedekr Kafka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
396 Kč
Není skladem

Bedekr Kafka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
369 Kč
Není skladem

Krátký popis

Kniha vede čtenáře po dvou méně probádaných liniích české kafkovské recepce. První se inspiruje postavou Josefa K. z románu Proces, který má za úkol v jedné z kapitol provést italského obchodního partnera po chrámu svatého Víta. Podobně hledal později pražské kafkovské stopy dodnes…

Kromě tří ústředních kapitol (I. Kafkova Praha: od Eisnerova trojího ghetta po kafkovský baedeker Emanuela Frynty, II. Kafkovští turisté a jejich pražští průvodci, III. "Můj vztah ke Kafkovi je vroucí": Kafka v padesátých letech 20. století) obsahuje kniha několik "zastavení" věnovaných dalším tématům, bohatý obrazový doprovod a rejstříky.

">Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bedekr Kafka je 389 Kč

Výběr knih vydavatele Revolver Revue

Zobrazit všechny knihy vydavatele Revolver Revue
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.