Bankrot

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 224 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bankrot koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Komponovaný výbor z fejetonistických textů, které Viktor Šlajchrt publikoval převážně na internetu v letech 1999-2001, doplněný o pásmo soukromých zápisků z roku 2010, lze číst jako svébytný prozaický tvar, jehož autor se představuje coby vnímavý a duchaplný pozorovatel nejen malých a velkých…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bankrot je 224 Kč

Výběr knih autora Viktor Šlajchrt

Zobrazit všechny knihy autora Viktor Šlajchrt
Výběr knih vydavatele Revolver Revue

Zobrazit všechny knihy vydavatele Revolver Revue
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.