Being a Jesuit in Renaissance Italy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 194 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Being a Jesuit in Renaissance Italy koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 194 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Founded in 1540, the Society of Jesus was instantly popular, attracting thousands of candidates in its first century. Camilla Russell looks to the lives and writings of early Jesuits to better understand the SocietyÂ’s appeal, how it worked, and the ideas that drove Christian thinkers and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Being a Jesuit in Renaissance Italy je 1 194 Kč

Výběr knih vydavatele Harvard University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harvard University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.