Betablokátory v léčbě kardiovaskulárních onemocnění

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Betablokátory v léčbě kardiovaskulárních onemocnění koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Betablokátory v léčbě kardiovaskulárních onemocnění koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Betablokátory v léčbě kardiovaskulárních onemocnění koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Betablokátory v léčbě kardiovaskulárních onemocnění koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Betablokátory v léčbě kardiovaskulárních onemocnění koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Není skladem

Betablokátory v léčbě kardiovaskulárních onemocnění koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Betablokátory v léčbě kardiovaskulárních onemocnění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Není skladem

Betablokátory v léčbě kardiovaskulárních onemocnění koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
254 Kč
Není skladem

Krátký popis
Betablokátory patří mezi základní léky vkardiologii. Mezi jejich indikace patří hypertenze, ischemická choroba srdeční, poruchy srdečního rytmu a srdeční selhání. Monografie je další publikací vnové farmaceutické knižní řadě, kterou bude profesor Svačina, předseda České lékařské společnosti JEP…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Betablokátory v léčbě kardiovaskulárních onemocnění je 252 Kč

Výběr knih autora Jiří Vítovec

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Vítovec
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.