Zrození vrány

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 123 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zrození vrány koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
123 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zrození vrány koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
144 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zrození vrány koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zrození vrány koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
120 Kč
Není skladem

Zrození vrány koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
131 Kč
Není skladem

Krátký popis
Knižním debutem autora Jiřího Vítovce (* 1994) je hned tetralogie ZROZENÍ VRÁNY, která již od začátku klade čtenářům nemálo otázek. Co stojí za podivným chováním dětí v nápravném zařízení? Proč středověké město sevřel strach před blížícím se svátkem? Komu patří oči slídící ve tmě jeskyně a jaké…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zrození vrány je 157 Kč

Výběr knih autora Jiří Vítovec

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Vítovec
Výběr knih vydavatele Talent Pro ART

Zobrazit všechny knihy vydavatele Talent Pro ART
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.