Betty

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Betty koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Betty koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Betty koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
300 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Betty koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
376 Kč
Není skladem

Betty koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
261 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Betty koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
272 Kč
Není skladem

Krátký popis
''A coming-of-age story filled with magic in language and plot: beautiful and devastating''Observer, Books of the Year''I felt consumed by this book. I loved it, you will love it''Daisy Johnson, author of Sisters''A page-turning Appalachian coming-of-age story told in undulating prose that…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Betty je 301 Kč

Výběr knih autora McDaniel Tiffany

Zobrazit všechny knihy autora McDaniel Tiffany
Výběr knih vydavatele Orion Publishing Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion Publishing Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.