Bewitching

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bewitching koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Bewitching koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Bewitching koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
531 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Bewitching koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
A dazzling, shocking novel that speaks to our times, drawing on the 16th-century case of the witches of Warboys.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bewitching je 381 Kč

Výběr knih autora Jill Dawson

Zobrazit všechny knihy autora Jill Dawson
Výběr knih vydavatele Hodder a Stoughton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder a Stoughton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.