Bez dechu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 35 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bez dechu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
35 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bez dechu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
39 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Bez dechu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
360 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bez dechu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
302 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Novinka od autorky bestsellerů Všechny malé zázraky a Tíha vesmíru. Claudine Henryová měla na poslední léto před nástupem na vysokou velké plány – trávit čas se svou nejlepší kamarádkou, podniknout životní road trip a možná si vyrazit s Wyattem Jonesem. Místo toho ale musí napravovat spoušť,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bez dechu je 184 Kč

Výběr knih autora Jennifer Niven

Zobrazit všechny knihy autora Jennifer Niven
Výběr knih vydavatele YOLI

Zobrazit všechny knihy vydavatele YOLI
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.