Bez dychu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 309 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bez dychu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
309 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Bez dychu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
316 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bez dychu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
310 Kč
Není skladem

Krátký popis
Claudine Henryová mala pred nástupom na vysokú školu smelé plány. Posledné leto chcela stráviť s najlepšou priateľkou, vydať sa na dobrodružný výlet a možno si konečne vyraziť so svojou platonickou láskou Wyattom Jonesom. Namiesto toho rieši spúšť, ktorú napáchal jej otec, keď sa rozhodol odísť…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bez dychu je 311 Kč

Výběr knih autora Jennifer Niven

Zobrazit všechny knihy autora Jennifer Niven
Výběr knih vydavatele YOLI

Zobrazit všechny knihy vydavatele YOLI
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.