Bezpečné neštěstí nebo nebezpečné štěstí?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Bezpečné neštěstí nebo nebezpečné štěstí? aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Bezpečné neštěstí nebo nebezpečné štěstí? -- Sudbě navzdory druhá kopa partnerských povzdechů a pousmání; Autor: Mlčoch Vratislav; – Povzdechy i pousmání, to je láska. – O lásce se dá psát znovu a znovu téměř donekonečna a přitom se neopakovat a zůstat originální. Dokonce i tentýž příběh…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Mlčoch Vratislav

Zobrazit všechny knihy autora Mlčoch Vratislav
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.