Biblical

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 353 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Biblical koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
353 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Biblical koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Biblical koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Biblical koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
471 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Biblical koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
475 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Biblical koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Metalový bůh Rob Halford - hlavní zpěvák skupiny Judas Priest a autor kritiky oceňované a čtenáři milované autobiografie Doznání rockera - přináší opět, tentokrát v bibli hard rocku a heavy metalu, své upřímné a otevřené vyprávění, živý pohled a smysl pro humor. V knize Biblical, která je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Biblical je 434 Kč

Výběr knih autorů Ian Gittins , Rob Halford

Zobrazit všechny knihy autora Ian Gittins, Rob Halford
Výběr knih vydavatele Volvox Globator

Zobrazit všechny knihy vydavatele Volvox Globator
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.