Bifteky, řízky a další výborná masíčka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 99 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bifteky, řízky a další výborná masíčka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bifteky, řízky a další výborná masíčka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
112 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bifteky, řízky a další výborná masíčka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
119 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Bifteky, řízky a další výborná masíčka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
93 Kč
Není skladem

Bifteky, řízky a další výborná masíčka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
103 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Bifteky, řízky a další výborná masíčka - Doležalová Alena. Jak správně připravit bifteky, jak můžeme udělat řízek pokaždé jinak, recepty na plátky masa v různých obalech s různými náplněmi, do jakých marinád naložit minutkové plátky masa, to vše obsahuje kuchařka na rychle a chutně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bifteky, řízky a další výborná masíčka je 105 Kč

Výběr knih autora Alena Doležalová

Zobrazit všechny knihy autora Alena Doležalová
Výběr knih vydavatele Dona

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dona
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.