Recepty na posílení imunity aneb Dobrým jídlem k lepšímu zdraví

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 154 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Recepty na posílení imunity aneb Dobrým jídlem k lepšímu zdraví koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Recepty na posílení imunity aneb Dobrým jídlem k lepšímu zdraví koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Recepty na posílení imunity aneb Dobrým jídlem k lepšímu zdraví koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Recepty na posílení imunity aneb Dobrým jídlem k lepšímu zdraví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Není skladem

Recepty na posílení imunity aneb Dobrým jídlem k lepšímu zdraví koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Některé potraviny obsahují látky, které mají schopnost posilovat imunitu organismu. Bohužel je to otázka v dnešní době stále dost opomíjená. Není lepší si místo neustálých zákazů a omezení uvařit dobré jídlo, pochutnat si a zároveň udělat něco pro své zdraví? Tato kuchařka vás seznámí s výběrem…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Recepty na posílení imunity aneb Dobrým jídlem k lepšímu zdraví je 164 Kč

Výběr knih autora Alena Doležalová

Zobrazit všechny knihy autora Alena Doležalová
Výběr knih vydavatele Dona

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dona
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.