Bílý plamen

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Bílý plamen aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Našli jsme knihu Bílý plamen aneb Kotva vržená do mraků, nehledali jste ji náhodou i vy?

Krátký popis
Jiří Tuček, básník, prozaik a pedagog, přichází se sbírkou originálních básní, jimiž se jako Ariadnina nit line víra, filozofie, něha i humor.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Jiří Tuček

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Tuček
Výběr knih vydavatele E-knihy jedou

Zobrazit všechny knihy vydavatele E-knihy jedou
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.