Bílý tesák A1/A2. dvojjazyčná kniha pro začátečníky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 206 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bílý tesák A1/A2. dvojjazyčná kniha pro začátečníky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bílý tesák A1/A2. dvojjazyčná kniha pro začátečníky koupíte na Albatros
Albatros
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bílý tesák A1/A2. dvojjazyčná kniha pro začátečníky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bílý tesák A1/A2. dvojjazyčná kniha pro začátečníky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bílý tesák A1/A2. dvojjazyčná kniha pro začátečníky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bílý tesák A1/A2. dvojjazyčná kniha pro začátečníky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Studujte angličtinu čtením příběhu o pohnutém osudu míšence psa a vlka!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bílý tesák A1/A2. dvojjazyčná kniha pro začátečníky je 231 Kč

Výběr knih autora Dana Olšovská

Zobrazit všechny knihy autora Dana Olšovská
Výběr knih vydavatele Edika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Edika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.