Black Buck

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 345 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Black Buck koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
345 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Black Buck koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Není skladem

Krátký popis
For fans ofSorry to Bother You and The Wolf of Wall Streeta blazing, satirical debut novel about a young man given a shot at stardom as the lone Black salesman at a mysterious, cultlike, and wildly successful startup where nothing is as it seems

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Black Buck je 331 Kč

Výběr knih autora Mateo Askaripour

Zobrazit všechny knihy autora Mateo Askaripour
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.