Black Hole Survival Guide

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Black Hole Survival Guide koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Black Hole Survival Guide koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
338 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Black Hole Survival Guide koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
338 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Black Hole Survival Guide koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
273 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Black Hole Survival Guide - Levinová Janna. What would happen if you fell into a Black Hole? Black Holes are the most extraordinary phenomenon in the universe, but they are a riddle that confounds our intuitions. Anything that enters them can never escape, and yet they contain…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Black Hole Survival Guide je 299 Kč

Výběr knih autora Janna Levin

Zobrazit všechny knihy autora Janna Levin
Výběr knih vydavatele Vintage Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vintage Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.