Blázen na hoře

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 253 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Blázen na hoře koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
253 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blázen na hoře koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
255 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blázen na hoře koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Blázen na hoře - Šofar Jakub. Jsem blázen na hoře. Nikoliv Stařec z Hory. To vůbec ne. Blázen na hoře je nahoře. S policemi plnými literárních duší. (Až umřu, vyvalí se ze mě zásoby písmenek. Státní hmotné rezervy.) V noci se z nich páří a blázen je v mlze dezorientovaný. Ale baví ho…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Blázen na hoře je 257 Kč

Výběr knih autora Jakub Šofar

Zobrazit všechny knihy autora Jakub Šofar
Výběr knih vydavatele Dybbuk

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dybbuk
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.