Bleach 26

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 205 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bleach 26 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bleach 26 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bleach 26 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bleach 26 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Aizenův plán konečně vyšel najevo, ale opravdu se podaří jej zhatit? Orihime Inoue má ty nejlepší úmysly, jenže právě těmi bývá často dlážděná cesta do pekel. A Sósuke Aizen toho dokáže mistrně využít.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bleach 26 je 203 Kč

Výběr knih autora Tite Kubo

Zobrazit všechny knihy autora Tite Kubo
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.