Blesková povodeň - Code Red 1

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 227 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Blesková povodeň - Code Red 1 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blesková povodeň - Code Red 1 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blesková povodeň - Code Red 1 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blesková povodeň - Code Red 1 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Není skladem

Blesková povodeň - Code Red 1 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Přílivová vlna Vytrvalý déšť Hladina řeky prudce stoupá Co byste dělali vy? Ben přijíždí na jeden den do Londýna. Jeho návštěva se během okamžiku změní v zoufalý boj o přežití. Poškozená Bariéra na Temži nedokáže zastavit mohutnou přílivovou vlnu. Voda zaplavuje ulice města a ničí vše, co jí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Blesková povodeň - Code Red 1 je 245 Kč

Výběr knih autora Chris Ryan

Zobrazit všechny knihy autora Chris Ryan
Výběr knih vydavatele Naše vojsko

Zobrazit všechny knihy vydavatele Naše vojsko
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.