Bojiště - Do poslední vteřiny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 38 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bojiště - Do poslední vteřiny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
38 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bojiště - Do poslední vteřiny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bojiště - Do poslední vteřiny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
29 Kč
Není skladem

Krátký popis
Probudíte se z bezvědomí. Jste sami v místnosti, kolem vás je tma. Nemáte představu, kde jste. A potom vás spoutají a naloží do nastartovaného auta. Co byste dělali vy? Čtrnáctiletého Bena unesou a drží v zajetí. Odvážejí jej kamsi do Afghánistánu a spolu s ním přenosnou atomovou bombu. Ben si…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bojiště - Do poslední vteřiny je 111 Kč

Výběr knih autora Chris Ryan

Zobrazit všechny knihy autora Chris Ryan
Výběr knih vydavatele Naše vojsko

Zobrazit všechny knihy vydavatele Naše vojsko
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.