Blood of Troy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Blood of Troy koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
239 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Blood of Troy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Není skladem

Krátký popis
The sequel to Daughter of Sparta thrusts warrior Daphne and her love interest, the Olympian god Apollo, into the middle of the Trojan War in an epic YA fantasy reimagining of Greek mythology.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Blood of Troy je 237 Kč

Výběr knih autora Claire M. Andrews

Zobrazit všechny knihy autora Claire M. Andrews
Výběr knih vydavatele Little, Brown

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.