Deep End: From the bestselling author of The Love Hypothesis

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 217 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Deep End: From the bestselling author of The Love Hypothesis koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
217 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deep End: From the bestselling author of The Love Hypothesis koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Deep End: From the bestselling author of The Love Hypothesis koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deep End: From the bestselling author of The Love Hypothesis koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deep End: From the bestselling author of The Love Hypothesis koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Sports romance, but make it Ali! The brand new romance from TikTok sensation Ali Hazelwood, the Sunday Times bestselling author of The Love Hypothesis and Bride - her spiciest yet! A competitive diver and an ace swimmer jump into forbidden waters in this steamy college romance from the Sunday…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Deep End: From the bestselling author of The Love Hypothesis je 262 Kč

Výběr knih autora Ali Hazelwood

Zobrazit všechny knihy autora Ali Hazelwood
Výběr knih vydavatele Little, Brown

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.