Bludiská a iné hlavolamy 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 130 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bludiská a iné hlavolamy 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
130 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Bludiská a iné hlavolamy 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bludiská a iné hlavolamy 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
164 Kč
Není skladem

Bludiská a iné hlavolamy 2 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
146 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bludiská a iné hlavolamy 2 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bludiská a iné hlavolamy 2 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
147 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ďalší titul zo série Preč s nudou je pokračovaním mimoriadne úspešného titulu Bludiská a iné hlavolamy. Na každej strane sa nachádza skvelá kombinácia dvoch druhov hlavolamov. Knižka obsahuje takmer 50 veľkých zábavných bludísk a rovnaký počet iných druhov hlavolamov: napr. sudoku, doplňovačky,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bludiská a iné hlavolamy 2 je 151 Kč

Výběr knih autorů Jela Mlčochová , Richard Mečíř

Zobrazit všechny knihy autora Jela Mlčochová, Richard Mečíř
Výběr knih vydavatele Arkus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Arkus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.