Polnočná škola

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 284 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Polnočná škola koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Polnočná škola koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Polnočná škola koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
365 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Polnočná škola koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
335 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pätnásťročný Simeon, napoly človek, napoly upír, netrpezlivo čaká na začiatok prvého ročníka v slávnej škole Polnočného sveta, kam spoločne chodia všetky magické bytosti. Hneď v prvý deň školy ho však čaká skutočný šok: Eir, jediná vlkolačica na škole, je práve v jeho triede! Je v strehu,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Polnočná škola je 329 Kč

Výběr knih vydavatele Arkus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Arkus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.