Bluey: Time to Play Sticker Activity

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 125 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bluey: Time to Play Sticker Activity koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Bluey: Time to Play Sticker Activity koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
136 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bluey: Time to Play Sticker Activity koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
172 Kč
Není skladem

Bluey: Time to Play Sticker Activity koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bluey: Time to Play Sticker Activity koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
125 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Bluey: Time to Play Sticker Activity koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
133 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
It''s time to play with Bluey and Bingo!Join in the fun with Bluey and Bingo as they play all their favourite games. With pages to colour, stickers to stick and puzzles to solve, this book is full of fun activities to keep Bluey fans busy!Want more Bluey? Also available:Bluey: Fun and Games…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bluey: Time to Play Sticker Activity je 141 Kč

Výběr knih autora Bluey

Zobrazit všechny knihy autora Bluey
Výběr knih vydavatele Ladybird Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ladybird Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.