Bluey: Bluey and Bingo’s Book of Singy Things

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bluey: Bluey and Bingo’s Book of Singy Things koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bluey: Bluey and Bingo’s Book of Singy Things koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Bluey: Bluey and Bingo’s Book of Singy Things koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
212 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Bluey and Bingo love to sing! They even make up fun songs for their games. Join them and sing along to The Wheels on the Bus, Ten Green Bottles and Poor Little Bug on the Wall, and other Bluey and Bingo tunes. Follow the tabs in this musical board book and start singing!More Bluey fun:Bluey:…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bluey: Bluey and Bingo’s Book of Singy Things je 211 Kč

Výběr knih autora Bluey

Zobrazit všechny knihy autora Bluey
Výběr knih vydavatele Random House

Zobrazit všechny knihy vydavatele Random House
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.