Bob Dylan a jeho apokalyptický déšť

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 224 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bob Dylan a jeho apokalyptický déšť koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bob Dylan a jeho apokalyptický déšť koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bob Dylan a jeho apokalyptický déšť koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
217 Kč
Není skladem

Bob Dylan a jeho apokalyptický déšť koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
236 Kč
Není skladem

Krátký popis
Roku 2016 obdržel Bob Dylan Nobelovu cenu za literaturu. V historii je to vůbec poprvé, co Švédská akademie udělila toto prestižní ocenění písničkáři. Není náhoda, že ze stovek jeho písní se Patti Smith na slavnostním večeru při předávání cen ve Stockholmu, jehož se Dylan osobně nezúčastnil,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bob Dylan a jeho apokalyptický déšť je 234 Kč

Výběr knih autora Alessandro Portelli

Zobrazit všechny knihy autora Alessandro Portelli
Výběr knih vydavatele Rybka Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rybka Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.