A objevíš poklad, který v tobě dřímá

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 246 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A objevíš poklad, který v tobě dřímá koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A objevíš poklad, který v tobě dřímá koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A objevíš poklad, který v tobě dřímá koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A objevíš poklad, který v tobě dřímá koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A objevíš poklad, který v tobě dřímá koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: A objevíš poklad, který v tobě dřímá - Gounelle Laurent. Autor světoznámého románu Muž, který chtěl být šťastný na pozadí poutavého příběhu, jehož děj je zasazen do malebného historického městečka v srdci Burgundska, důmyslně propojuje téma osobnostního rozvoje s duchovním hledáním.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A objevíš poklad, který v tobě dřímá je 261 Kč

Výběr knih autora Laurent Gounelle

Zobrazit všechny knihy autora Laurent Gounelle
Výběr knih vydavatele Rybka Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rybka Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.