Bob Dylan

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 138 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bob Dylan koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
138 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Bob Dylan koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
141 Kč
Není skladem

Krátký popis
Výjimečný soubor esejí o Dylanovi od Paula Williamse, slavného amerického vydavatele a kritika. Začíná recenzí alba Blonde On Blonde z roku 1966 a uzavírá postřehy z turné s Patti Smith v roce 1995. Všechny významné okamžiky Dylanovy kariéry Williams analyzuje okouzlujícím, velmi osobitým…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bob Dylan je 139 Kč

Výběr knih autora Paul Williams

Zobrazit všechny knihy autora Paul Williams
Výběr knih vydavatele Pragma

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pragma
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.