Bob vs the Selfie Zombies

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bob vs the Selfie Zombies koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Bob vs the Selfie Zombies koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bob vs the Selfie Zombies koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bob vs the Selfie Zombies koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Bob vs the Selfie Zombies koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
220 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
INTRODUCING BOB, ACCIDENTAL TIME TRAVELLER! THE HILARIOUS, ACTION-PACKED SERIES FOR AGES 8+"Brilliantly bonkers" Maz Evans, author of Who Let the Gods Out?"Bold, clever and funny" P.G. Bell, author of The Train to Impossible Places When Bob accidentally time travels and comes face to face with…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bob vs the Selfie Zombies je 245 Kč

Výběr knih autora Andy Jones

Zobrazit všechny knihy autora Andy Jones
Výběr knih vydavatele Bonnier Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bonnier Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.