Culture

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 391 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Culture koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
391 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Culture koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
511 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Culture koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
394 Kč
Není skladem

Culture koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
625 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Can anyone really own a culture? This magnificent account argues that the story of global civilisations is one of mixing, sharing, and borrowing.It shows how art forms have crisscrossed continents over centuries to produce masterpieces. From Nefertiti's lost city and the Islamic Golden Age to…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Culture je 480 Kč

Výběr knih autora Martin Puchner

Zobrazit všechny knihy autora Martin Puchner
Výběr knih vydavatele Bonnier Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bonnier Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.